Nytt blogginlägg på Minnahs officiella hemsida.
2010-12-17 @ 13:03:19



Idag har jag varit förbi Sony och gjort en intervju med NT och sedan fick jag med mig låtarna från min skiva. Spännande!!! :) Har haft en vän på besök idag och hunnit med att handla en liten julklapp. Härligt! Imorgon blir det full rulle, då står flera intervjuer på schemat och jag kommer även att sjunga lite för web-tv.

Nu har jag resten av kvällen ledigt och jag tänkte faktiskt spendera den helt själv på mitt hotellrum tillsammans med lite härliga tv-serier. 

Jag tänkte passa på och höra vad ni vill läsa om här i min blogg?! Det är bara att komma med förslag på grejer som ni vill att jag gör här på bloggen. Tycker det är skitkul att ni följer med hit och läser, so just tell me, vad vill ni läsa om?! :)

Bild: Från vårt första möte på Sony Music i början av September.

Kärlek!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: