Ett till nytt blogginlägg från Minnahs idol blogg.
2010-11-29 @ 08:36:27

… en kvinna. En fantasisk person. En stjärna!

Sanningen är faktiskt den att jag och Linnea redan hittade varandra på slutaudition och som en kamerablixt säger klick, så fastnade vi för varandra. Jag kommer ihåg att jag gillade dig enormt redan då. Lugnet, bland all uppjagad stress och press som befann sig i det där jäkla väntrummet.

Jag tänker inte prata så mycket om Linnea som sångerska, för det finns inget mer att säga än att du är helt oerhört fantastisk. Jag har satt dig på en pedestal och jag tänker inte ta ner dig därifrån. Du kommer att bidra med något unikt och magiskt i musikindustrin. For suuuure! :)

Det är redan så tydligt att du är en underbar sångerska, så därför vill jag fokusera på den underbara personlighet du besitter. Det var nog länge sedan jag träffade någon så varm, vis, så öppen och mottagande person som du. Du är verkligen en inspiration för mig och jag vet att vi kommer att vara vänner efter det här kalaset är över. Det glädjer mig.

Från och med slutaudition, så peppade vi varandra och hjälpte varandra att ta oss igenom den här berg-och dalbanan av känslor. Och jag kommer ihåg när vi bestämde oss för att vi nu måste slå ett slag för alla tjejer där ute och stå som finalfinalister i Globen. Vi sa att det var tjejernas tur i år och att vi fasen skulle kämpa för det. Sen hann jag åka ut och komma in igen och, jösses, allt som hände där emellan.

Att stå där med dig i fredags var det absolut jobbigaste ögonblicket under hela idol-resan. Men du tog allt som en drotting och du lämnade med flaggan i topp. Så jävla starkt. Du är en förebild och nu ska jag kämpa för våran skull. Jag ska representera oss och alla andra tjejer. Det är dags nu!

You’re amazing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: