Artikel med Minnah.
2010-12-04 @ 16:33:58

Minnah Karlsson finalist i Idol 2010: ''Det känns galet!''
ARTIKEL | 2010-12-04 | IDOL, NYHET
Minnah åkte ut - men kom tillbaka. Nu är hon,tillsammans med Jay Smith, i final. Och mest förvånad är Minnah själv. ''Hur gick det här till?'' säger hon och skrattar.

Och även juryn var mer än nöjd med Minnahs prestation. Jurymedlemmen Anders Bagge gick så långt att han kallade hennes utmanarlåt för hennes glänsarlåt.
Hennes mål med Idol var att komma bland de första elva. Nu är hon minst tvåa.
- När jag tänker på min första audition tänker jag bara på hur nervös jag var, jag ville absolut inte gå in i byggnaden och möta juryn, det här känns overkligt.
Men vem som vinner Idol ville hon inte spekulera i.
- Jag tror det beror på dagsform. Den som är bäst när det väl gäller, vinner!
Om en vecka vet vi vem som står som segrare i Idol 2010.
Skrivet av:
Anna-Sofia Pehrson (AnnaSofia)
Minnah Karlsson finalist i Idol 2010: ''Det känns galet!''

Minnah åkte ut - men kom tillbaka. Nu är hon,tillsammans med Jay Smith, i final. Och mest förvånad är Minnah själv. ''Hur gick det här till?'' säger hon och skrattar.

Det var en bubblande glad Minnah som Poplight träffade efter sändningen i Scandinavium.

- Det känns helt galet att jag hamnat här, jag åkte ju ut! Hur gick det här till?, säger Minnah och skrattar.

Minnah fick glänsa med Total eclipse of the heart som i original gjordes av Bonnie Tyler. Som utmanarlåt fick hon When love takes over med David Guetta & Kelly Rowland.

-När jag såg utmanarlåten fick jag panik men nu är jag nöjd med hur det blev. Numret blev jätteroligt med alla dansare!

Och även juryn var mer än nöjd med Minnahs prestation. Jurymedlemmen Anders Bagge gick så långt att han kallade hennes utmanarlåt för hennes glänsarlåt.

Hennes mål med Idol var att komma bland de första elva. Nu är hon minst tvåa.

- När jag tänker på min första audition tänker jag bara på hur nervös jag var, jag ville absolut inte gå in i byggnaden och möta juryn, det här känns overkligt.

Men vem som vinner Idol ville hon inte spekulera i.

- Jag tror det beror på dagsform. Den som är bäst när det väl gäller, vinner!

Om en vecka vet vi vem som står som segrare i Idol 2010.

Arkikeln är skrivet av:
Anna-Sofia Pehrson (AnnaSofia)

Postat av: robert isaksson

Minnah Karlsson

2010-12-11 @ 18:37:32
URL: http://soffoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: