Minnahs första blogginlägg på hennes hemsida.
2010-12-15 @ 12:58:51



Hejsan alla härliga!

Det har varit några hektiska dagar nu efter den stora finalen i Globen, men jag lever och mår väldigt bra. 

Här har ni min nya hemsida, som jag tycker är riktigt tjusig.. Eller vad säger ni? ;)
Vill passa på och tacka alla som har röstat på mig under hösten, ni har gjort min vistelse i Idol till någonting
helt fantastiskt och jag är oerhört glad för det. Så tusen tack!

Vi har ju haft några fullspäckade veckor och nu är inte annorlunda. Till helgen kommer min skiva ut och jag
hoppas att ni kommer att gilla den. Redan på söndag kan ni träffa mig och Jay i Uddevalla, där vi kommer att
sitta och signera våra skivor. Kom förbi och köp en skiva, eller för att bara säga hej! 

Kärlek och respekt!

Minnah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: