Dreaming People Låttext på svenska
2010-12-11 @ 13:30:03

Det är bara så det går
Vi är människor som drömmer
Det sättet vi sätter vårt hopp
Genom ögat av en ängel
Åh, åh åh
Genom ögat av en ängel
Åh, åh åh
Vi är människor som drömmer
Vi är människor som drömmer
Så jag inte, jag vet vet inte allt
Jag förlorade ibland
Men det är okej
Så jag vet, jag är att lära sig att falla
Det är det enda sättet
Du ser mig flyga
Fortsätt att behålla tron föralltid
Det är det enda sättet jag går igenom dag för dag
(Chorus)
Det sättet vi sätter vårt hopp
Vi är människor som drömmer
Det är bara så det går
Hur det går ja
Det sätt vi sätter vårt hopp
Vi är människor som drömmer
Vi är människor som drömmer
(Chorus)
Vi är människor som drömmer
Åh, åh, åh
Vi är människor som drömmer
Så de kastade ut dig
Men du kom tillbaka upp och försöker igen.
Så, mot alla chanser
Vände ansiktet mot vinden.
Behåll alltid tron
Det är det enda sättet vi går igenom dag för dag
(Chorus)
Det är bara så det går
Vi är människor som drömmer
Det sättet vi sätter vårt hopp
Genom ögat av en sticka
Åh, åh åh
Genom ögat av en sticka
Åh, åh åh
Vi är människor som drömmer
Vi är människor som drömmer
Så jag inte, jag vet vet inte allt
Jag förlorade ibland
Men det är okej
Så jag vet, jag är att lära sig att falla
Det är det enda sättet
Du ser mig flyga
Fortsätt att behålla tron föralltid
Det är det enda sättet jag går igenom dag för dag
(Chorus)
Det sättet vi sätter vårt hopp
Vi är människor som drömmer
Det är bara så det går
Hur det går ja
Det sätt vi sätter vårt hopp
Vi är människor som drömmer
Vi är människor som drömmer
(Chorus)
Vi är människor som drömmer
Åh, åh, åh
Vi är människor som drömmer
Jag har översatt texten själv. Så ta ej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: