Nytt blogginlägg från Minnahs idol blogg.
2010-12-03 @ 11:58:01


Då var ännu ett gen Blogg Sweet dreams.Då var ännu ett genrep avklarat.. Fasen, vad tiden bara flyger iväg! Helt galet! Nästa vecka är det Globen och final och det har känts så jäkla långt bort, men nu är vi här i semifinal. Jag hoppas innerligt att ni gillar mina framträdanden imorrn och känner att ni vill lägga er röst på mig. Jag ska göra mitt absolut bääästa! I promise!Kan berätta att jag tog en liten morgonkaffe med Lars från LR idag. Mycket trevligt. Jag använder deras hud-, smink- och hälsoprodukter och tycker att dom är rysligt bra. Han hade även med sig en liten goodiebag till mig, med en massa härligheter! Tusen tack! :) Nu måste jag sova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: